Home | Palvelut | Display-mainonnasta

Display-mainonnasta

Display-mainonta eli näyttömainonta tarkoittaa banneri- ja tekstimainoksia eri medioissa ja verkostoissa. Vankka kokemuksemme näyttömainonnasta varmistaa, että käyttämämme kanavat ja mediat ovat mahdollisimman kustannustehokkaita tavoittavat juuri oikean kohderyhmän. Tähtäämme tuloksiin myös display-mainonnassa, ja siksi pelkkien näyttö- tai klikkimäärien raportoiminen ei yksinkertaisesti riitä. Tarvittaessa suunnittelemme ja toteutamme luovat ratkaisut kuten esimerkiksi bannerit ja kampanjasivut alusta loppuun asti.

AdExchange – Real Time Bidding

Real Time Bidding tarkoittaa nimensä mukaisesti reaaliaikaista mainonnan ostamista. Se mahdollistaa display-mainonnan ostamisen älykkäästi ja kustannustehokkaasti kysynnän ja tarjonnan määrittelemään hintaan sekä äärimmäisen kohdistetusti.

NetBooster AdExchange on yhteydessä kaikkiin merkittäviin mainosverkostoihin ympäri maailman ja sitä kautta se tavoittaa käytännössä kaikki suomalaiset netin käyttäjät vähintään kerran viikossa. NetBooster AdExchange yhdistää mainosverkostojen ja sivustojen olemassa olevan kävijätiedon ja useiden kumppaneiden tuottaman käyttäytymiseen perustuvan tiedon kokonaisuudeksi, jonka avulla mainonta voidaan kohdistaa ennennäkemättömän tarkasti ja tehokkaasti. NetBooster AdExchangen avulla mainokset kohdistetaan juuri potentiaalisimpien asiakkaiden nähtäville ja tämän seurauksena klikkausprosentit kasvavat ja klikkihinnat laskevat kampanjan aikana – lopputuloksena tehokkaammat ja toimivammat kampanjat ja ennen kaikkea parempi ROI.

Vertailu eri tavoista ostaa display-mainontaa
Adexchange_0

NetBooster oli ensimmäisiä reaaliaikaisen mainonnan ostamista hyödyntäviä toimistoja Suomessa. Pitkä kokemus ja osaavat asiantuntijamme ovat tehneet NetBoosterista yhden reaaliaikaisen ostamisen johtavista toimijoista.

 

Google Display Network

Kolme hyvää syytä mainostaa Google Display verkostossa:

Google Display Network eli aikaisemmin Googlen sisältöverkostona tunnettu mainosverkosto mahdollistaa teksti-, banneri- ja videomainosten näyttämisen kustannustehokkaalla tavalla lähes 90% suomalaisista sivustoista. Lisäksi GDN-verkostoon kuuluu suurin osa ulkomaisista sivustoista, joiden kautta voidaan kohdistaa mainontaa suomalaisille kävijöille. Google Display Network onkin suomen laajin Display-verkosto (comscore), johon kuuluu muun muassa 66 sivustoa TNS Metrixin TOP 100 listalta (29.12.2011).

Muut palvelut

Hakukoneoptimointi (SEO)

Maailmasta löytyy tätä nykyä yli 30 miljardia internetsivustoa ja määrä kasvaa joka päivä. Hakukoneoptimointi, eli SEO (Search Engine Optimisation), on yrityksille tämän vuoksi olennainen osa sivustokävijöiden ja asiakkaiden uushankintaa.

Pay-Per-Click –mainonnasta (PPC)

Verkko on hyvin ruuhkainen ja joka sekunti tapahtuu miljoona hakua. Sen vuoksi on tärkeää olla näkyvillä, kun joku on potentiaalisesti kiinnostunut tuotteestasi. Tulokselliset PPC-kampanjamme tuottavat oikeasti lisäarvoa liiketoiminnallesi.

Affiliate-markkinointi

NetBooster Affliate on itsenäinen affiliate-verkosto ja osa kansainvälistä NetBooster Groupia. Tulospohjaisen markkinoinnin asiantuntijoina ymmärrämme mitä hyvään verkkosivustoon kuuluu ja miten saamme hyödynnettyä sen brändisi parhaaksi.